Thursday


This was not taken today, and not by me, but by our house. We have the most beautiful sunsets out there...
Today was a kind of dreary day, misty and raining all day....
Could not get to my stamping because I was running around all day, since day break....
Hopefully tomorrow will be a better day, and I will get a break and be able to post something stamp related....
Until then,

Percy

Esto no fue tomado hoy, ni por mi, pero si cerca de nuestra casa. Tenemos las puestas de sol mas bellas que hay por ahi.
Hoy fue uno de esos dias, tristes (en mi opinion) lluvioso y humedo todo el dia....
No pude hacer mi stamping, pues estuve haciendo diligencias todo el dia desde que amanecio...
Espero que maƱana sea un mejor dia, y que pueda tomarme mi rato para postear algo relacionado con stamps.
Hasta entonces,

Percy

No comments: