Tuesday

My little mess


I am so sorry I have not posted sooner, here is the reason why, I have been in my room, cleaning, and organizing my 'area.' I am so tired! I had to move two bookcases to make room for my table and then move everything I had on the walls, on top of the table, and now I have to find it space and 'organize' myself again....WOW! Tired is the word. I am planning to 'attack' this thing first thing in the morning, and hopefully I will be done and have time to post something pretty tomorrow!!!

Thanks for visiting.


Percy


Siento mucho no haber posteado nada antes, aqui esta la razon de porque no lo he hecho....he estado en mi cuarto, limpiando y organizando mi area de trabajo. Estoy super cansada! Tuve que mover dos libreros para hacer espacio para mi mesa y luego sacar todo de las paredes ponerlo encima de la mesa, y ahora tengo que encontrarle espacio y 'organizarme' otra vez....WOW! Cansada es la palabra. Planeo 'atacar' esto primero que nada en la mañana, y espero terminar y tener tiempo para postear algo lindo mañana.


Gracias por la visita,

Percy

No comments: